edu21dk
Menu logo
  • Læring

    Læring

    pexels-photo-281451.jpeg

    Seks videoer forklarer de seks tilgange til co-teaching

    Co-teaching
    15/11/2022 119
    two boys reading a book

    Mere rolige elever med de 10 hv’er

    Læring
    25/08/2022 200
    grafisk facilitering

    Gratis basiskursus i grafisk facilitering

    Grafisk facilitering
    23/04/2022 1747

    Random

    Blooms taksonomi i klasseværelset

    Josefine Jack Eiby
    Det 21. århundredes klasserumLæring
    13/01/2015
    • Co-teaching
    • Grafisk facilitering
    • Læringsmål
    • Evaluering
  • Digital læring

    Digital læring

    drama studio

    Tre alternativer til den klassiske, skriftlige analyse

    Digital læring
    21/09/2022 150

    Små digitale tricks

    Digital læring
    24/01/2021 687
    guide escape room

    Guide til digitalt escape room med instruktion

    Brug Office365
    09/01/2021 6255

    Random

    Regnehistorier i 2. klasse

    Josefine Jack Eiby
    Det 21. århundredes klasserumDigital læringLæringMatematik
    25/03/2015
    • 3D-print og modellering
    • Brug Office365
    • Brug skoletube
    • Programmering
    • Digital didaktik
    • Video
  • Det 21. århundredes klasserum

    Det 21. århundredes klasserum

    det tænkende klasserum

    Hvad er det tænkende klasserum? Tre ting du kan afprøve allrede i morgen.

    21. århundredes kompetencer
    17/10/2022 917

    Sæt energi til dine elevers brainstorm

    Inspiration
    01/09/2022 236
    indretning klasse

    Alt om bordopstillinger i klassen

    21. århundredes kompetencer
    08/08/2022 1467

    Random

    Værkstedsmatematik med sjovt spil

    Josefine Jack Eiby
    Bevægelse i undervisningen
    07/03/2019
    • 21. århundredes kompetencer
    • Indretning af klasserum
    • Elevcentreret undervisning
    • Bevægelse i undervisningen
    • Innovation og tværfaglighed
  • Inspiration

    Inspiration

    Sæt energi til dine elevers brainstorm

    Inspiration
    01/09/2022 236
    nerdle i klassen

    Spil Nerdle i klassen. Det nye “Dagens tal”

    Matematik
    24/03/2022 903
    wordle i klassen

    Spil Wordle i klassen

    Inspiration
    22/03/2022 1287

    Random

    21st skills -det 21. århundredes kompetencer

    Josefine Jack Eiby
    Det 21. århundredes klasserum
    09/06/2016
    • Dansk
    • Matematik
    • Øvrige fag
    • Guides
  • Materialebank
    • Læringsmål til dansk
    • Læringsmål til matematik
    • Redigerbare målsider
    • Indlæg med skabeloner og filer
    • Blandet materiale
    • Matematikopgaver
    • Grafisk facilitering
  • Book Josefine
Hvad andre læser
  • Hvad er det tænkende klasserum? Tre ting du kan afprøve allrede i morgen.
  • Nytårstaler i klassen
  • Se her hvad co-teaching er, og hvad du kan bruge det til
  • Elevcentreret skole/hjem-samtale med samtaleark
  • Lad lineære funktioner være sjove -med undersøgende matematik
Home
Køge

Køge

Padlet:

https://padlet.com/jo22/koge

https://padlet.com/jo22/koge2

 

Præsentationer:

 

https://sway.com/qUOeCQaeDDQrnX7x

 

https://prezi.com/x7pyst9g17kz/21st-i-praksis/

 

https://prezi.com/qmuzhwrqlwor/indretning-af-klasserum/

https://pitkk-my.sharepoint.com/personal/jose2312_undervisning_kk_dk/_layouts/15/guestaccess.aspx?guestaccesstoken=jSrLZ8dGo721PuwdWAeaXmXHz3NIdTE8miVOdesXzzE%3d&docid=03e8f5afffd2f4f2a9ada2dca19507dbd&rev=1

 

Videoer:

 

 

 

 

Caine. MUST SEE: http://cainesarcade.com/2012/04/caines-arcade-short-film/

 

 

 

Links:

Empathy Toy og LittleBits kan blandt andet købes hos http://hippomini.dk/

 

http://info.21skills.dk/wp-content/uploads/2016/09/Dansk-7.-klasse-kampagneforl%C3%B8b.pdf

 

Hjem

 

 

Se film:

 

 

 

 

 

 

 

 

Læs mere

 

21st skills -det 21. århundredes kompetencer

 

Hvad er dine læringsmål?

 

Få et elevledet klasserum

 

Udvikl dine elevers kompetencer i det 21. århundrede

 

Elevledelse med tibetanske bedeklokker

 

Få mere plads i dit klasselokale!

 

 

Litteratursamtaler og litteraturspørgsmål

 

Feedback elev til elev

 

En nation af idémagere fremfor en nation af 12-taller

 

 

 

 

Min Youtube-kanal

 

 

”Kopiering fra denne hjemmeside må kun finde sted på institutioner eller virksomheder, der har indgået aftale med Copydan Tekst & Node, og kun inden for de rammer, der er nævnt i aftalen”.

Få invitation til næste arrangement:

Edu21dk på Facebook

Edu21dk på Facebook

Edu21dk på Instagram

edu21dk

❤️ Vært og underviser 💃 Udvikler læring
🌱 Læringsrevolutionista og skolefantast
#sofaskolen #edu21dk #skolepral #skolechat
👇 Find lækre links her

Edu21dk - Josefine Jack Eiby
Synligt, tilfældige makkere. Altså at eleverne s Synligt, tilfældige makkere.
Altså at eleverne ser, at du vælger grupper tilfældigt.
Det har stor betydning for elevernes trivsel og evne til at samarbejde på kryds og tværs i klassen.

Vælg tilfældige makkere ofte. Hver time. Hver opgave.

Ispindene er geniale og sjove. Eleverne kan selv dekorere deres egen pind og det tager få øjeblikke at vælge.

Jeg har dem i en kop og kan nemt fjerne elever, der er fraværende. 

#lærerhack #edu21dk #skolechat #lærerliv
Jeg har ikke sagt et ord om skærme. Endnu. Min u Jeg har ikke sagt et ord om skærme. Endnu.

Min udfordring er at jeg elsker nuancer.

Jeg elsker pap, nærvær og foldebøger.

Jeg elsker digitale universer, kreativitet og green screen.

Jeg elsker meningsfuld undervisning, relationer og nok ladestik til alle.

Jeg elsker Qr-koder, litteraturspørgsmål og roserunde.

Jeg elsker rammesætning, vildskab og ja-hat.

Jeg er både vild med trivsel og relationer; og tech og skærme.

Og hvad gør man så?

Hvad gør man i noget der minder om enten eller?

Man siger måske at noget af oprøret slet ikke handler om skærme, men om dårlig undervisning.

Når jeg hører Anna I.’s podcast Genstart, så hører jeg om irriterende, meningsløs undervisning, der er gået galt. Det er så synd!
Jeg bliver ked af det, og jeg bakker i den grad op om bekymringen.

Episoderne kunne have foregået uden skærme på stort set samme vis.
Forskellen er bare at vi har brug for en ny didaktik. En bedre snak om “hvordan”.

På Instagram havde ca 70% aldrig haft kursus eller undervisning i hvordan man bruger digitale værktøjer og portaler smart, meningsfyldt og lækkert.

Det er nemlig ikke ved at sende eleverne ind på et link. 😊

For meget af noget er aldrig godt.
#skolechat #digitaldidaktik #edu21dk #skærmbørnene
🎁 Min julegave til dig er et lille highlight af 🎁 Min julegave til dig er et lille highlight af ting, jeg synes skal prioriteres i undervisningen:

𝓖læde og smil, eleverne skal mærke du kan lide dem.
𝓞rganiseret tydeligt med visuel dagsorden og fysiske materialer.
𝓓eltagercentrerede og aktive opgaver fremfor instruktion.

𝓙a til elevernes ideer. Mindre autopilot-nej.
𝓤ndersøgende og eksperimenterende, du skal ikke kende svaret.
𝓛egende tilgang med spil og udfordring, det er sjovt at lære.

Den, der er aktiv, er den, der lærer, så i 2023 kan du jo øve dig på at være endnu mere inaktiv i timerne. 😅

Til gengæld kan du bruge energi på at give flere spørgsmål end svar og organisere åbne opgaver, der kan løses på flere måder.

Jeg ønsker dig en rigtig god jul! 🎄

#skolechat #edu21dk #inkluderendelæringsmiljø #lærerliv #undervisning
Wauv 2022! Sikke et fantastisk år. ♥️ Jeg ha Wauv 2022!
Sikke et fantastisk år.

♥️ Jeg har været rundt i hele Danmark og holdt workshops om det inkluderende læringsmiljø. Om engagerede og aktive elever. 

♥️ Jeg har arbejdet med diversitet i teknologiundervisning i Guadeloupe.

♥️ Jeg har undervist børn i entreprenørskab.

♥️ Jeg har afholdt Lærertalk på Folketeatret.

♥️ Jeg har undervist på Københavns professionshøjskole.

♥️ Jeg har i det hele taget omgivet mig med fede faglige projekter og inspirerende mennesker. Tak! 🙏

♥️ Og der har selvfølgelig været en god mængde ski og surf.

Men hvad med dig? Hvad er det bedste fra dit 2022?
Et projekt som blev gennemført? Et forløb som blev godt? En ny ting du fik indført?

Tell me! 😍

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
Det her, det glæder jeg mig til. Vi skal skåle, Det her, det glæder jeg mig til. Vi skal skåle, hapse tapas, hilse på hinanden. Ses. Sådan rigtigt. Fysisk. 🥂

Hell yeah, we need it. 

Kl. 19 går jeg på med en talk om min tilgang til læring. Jeg håber at få dig til at smile, give dig lyst til at gøre noget eller plante en lille ide hos dig. 

Og så endda i smukke rammer på Folketeatret. 

Jeg glæder mig til at se jer der kan på onsdag. 

👩‍💻Du kan også se med online. 💚

#lærertalk @laerernes 
#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
“Sååååeh laver vi lige en skriftlig analyse “Sååååeh laver vi lige en skriftlig analyse af teksten!” ✍🏻

Måske er det ikke altid det mest inspirerende. 

Måske er der nogle mere gange brug for at dykke end i oplevelser, stemninger og forestillinger. 

Sæt fut 🔥i elevernes fantasi og kreativitet og giv dem muligheden for at skabe et univers omkring teksten. 

➡️ Lad dem opbygge tekstens miljø 

➡️ Lad dem vise det vigtigste i teksten visuelt

➡️ Lad dem lave en mulitmodal præsentation af teksten

Jeg har skrevet et blogindlæg med tre gratis og vildt sjove værktøjer, du kan bruge til at sætte gang i dine elever. 

De kan opbygge 3D-universer eller  smukke multimodale produktioner. 

De tre værktøjer er:

✨ Cospaces
✨ Dramastudio
✨ Sway

Sæt i gang! 🥳 

Pst. Link i bio @edu21dk 

#skriftliganalyse #dansk #digitalproduktion  #lærerliv #skolechat #edu21dk #folkeskolen
Det her er en fingerregel, der kun gælder for bø Det her er en fingerregel, der kun gælder for børn og unge. For på et eller andet tidspunkt omkring de 30 år, så går det altså baglæns. 😅😂 Jeg lytter i hvert tilfælde ikke så godt i 40 minutter uden pause. 

Når jeg skal instruere noget, er det et god regel, at det aldrig må tage længere tid end deres alder i minutter. 🫢🤫😬😐😉

Kan du styre din taletid?

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
Jeg tror faktisk, vi skal indføre et nyt fag på Jeg tror faktisk, vi skal indføre et nyt fag på læreruddannelsen:
“Sådan holder du mund, så eleverne får plads og ro til at arbejde, tænke og ikke mindst tale.” 😅🤫

Er det bare mig, eller er lærere ekstremt gode til at tale? 😂

Mit bedste trick til at tale mindre er at sætte en visuel timer på min taletid. 

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
Det et SÅ spændende hvilke retninger vores arbej Det et SÅ spændende hvilke retninger vores arbejdsliv kan gå. 
Jeg er:
♥️ underviser
♥️ videovært
♥️ facilitator
♥️ konsulent
♥️ podcastvært
♥️ forløbforfatter
♥️ inspirator
♥️læringsrevolutionista 

-og meget mere. 

Hvor jeg ønsker for dog, at du også får kørt de projekter, det gør dig lykkelig. ☀️🥳😍😎

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
Det her er måden, du enkelt kommer til at få lav Det her er måden, du enkelt kommer til at få lavet videoer fra ture eller særlige dage i din klasse:

1) Klip med optageknappen. Altså Optag små klip som IKKE skal redigeres efter. Gerne klip på 2-5 sekunder. Nogle gange længere, hvis der sker noget særligt. 
Optag gerne både tæt på: Fx en hånd på et håndtag, et stort smil, en hånd på en skulder. Og optag i større perspektiver, hvor man kan se klassen være i gang. 

2) Brug Wevideo-app, hvor du logger ind med Skoletube. Så kan du evt. arbejde videre på computer og enkelt udgive på en skoletubekanal -hvor du kan dele videoens link på Aula.

3) Læg videoklipene ind i appen, lige når du har optaget dem. Eller optag direkte i appen. Det sparer SÅ meget tid og plads. 
Brug fx en en bustur eller togtur på at samle klip. 

Gem opslaget til senere eller send til en kollega, så du kan huske det til næste tur. 

Jeg ved ikke om du har nogle gode greb til at få lavet videoer til forældrene, men del dem meget gerne her med os andre. 👇

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen #skoletube #wevideo
Okay. Du skal træne dine elever i at arbejde samm Okay. Du skal træne dine elever i at arbejde sammen med alle i klassen, på kryds og tværs uden brok. 

Det gør du ved at lave nye makkere igen og igen. 

Valg af makker skal være:

1️⃣ TILFÆLDIGT
Du trækker altså lod. Om det er med lykkehjul på smartboard, ispinde i en krukke eller centicubes (se @marieproschowsky_forfatter) er ligegyldigt. 

2️⃣ SYNLIGT
Det skal være synlig lodtrækning. Ikke noget du har lavet inden klassen. Eleverne skal være så vant til det og bevidste, at de ikke siger “øøøv”, når de får en makker. De ved de får en ny tilfældigt hver gang. 

3️⃣ OFTE
En af måderne man opbygger et tæt fællesskab er at alle samarbejder med alle. I kort tid i små, overskuelige opgaver. Når eleverne er vant til nye tilfældige makkere i hver time er det naturligt for dem. Og de ved det er en kort stund, selvom det ikke lige er deres bedste ven. 

⭐️ Det gælder også at nye pladser hver uge bidrager til det naturlige fællesskab. At man skifter ofte og oplever at sidde ved siden af alle. 

Hvordan vælger I makkere? Vil elske, at I deler hinandens tips og tricks. 

@sportmatdk har vist et snedigt ark?

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
Jeg troede først, at lærerjob kun betød én tin Jeg troede først, at lærerjob kun betød én ting. 
Men jeg har fundet ud af, at det kan gå i mange retninger. 
Virkelig mange retninger! 😍🥳

Det behøver slet ikke være lig med “plejer”, borde på rækker og skemalagt undervisning. Det kan fx byde på alt fra opbygning af undervisningsmaterialer til videoskole og samarbejder på tværs af skoler. 

I love it. 

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen #undervisning #sofaskolen #lærerjob

(Blandt andet video fra @alineaforlag)
Hvordan kan vi gøre op med en del af det ubevidst Hvordan kan vi gøre op med en del af det ubevidste bias i teknologiaktiviteter i skolen?

Hvordan kan vi tilbyde aktiviteter der ikke trækker i ensporede retninger ift. stereotyper?

Så mere indhold er tiltrækkende for flere. Og alle børn får en plads om det store techbord. 

Sådan så det ud, da vi havde 
#erasmusplusproject kick off med:
@autens_future_learning 
@maryse.coppet 
@ceci_zebeef 
@aidlearn.pt
Jeg har fået bevilliget et Erasmus+projekt. Det Jeg har fået bevilliget et Erasmus+projekt. 
Det betydet, at vi samarbejder på tværs af tre lande om at skabe undervisning, workshops og viden om normreflekteret undervisning. Især med fokus på teknologi. 

At være normreflekteret handler om at blive opmærksom på stereotyper og bias, som måske er unødvendige. Det kan handle om, at pigerne får de røde og drengene de blå. At vi har forventninger om, at pigerne ikke gider teknologi eller at drenge nok ikke vil bruge den lilla farve. At der er en far derhjemme og det er ham der kan hjælpe. Eller at hudfarve og tørklæde ændrer vores forventninger. 

Jeg glæder mig til at kunne invitere jer til gratis workshop i løbet af de tre år projektet varer. Dog bliver det i Danmark. 😅

Kick off med partnerne er her hos den franske partner i Guadeloupe.
@erasmusplusprojects @erasmusplus.eu #erasmusplus
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩🟩⬜🟨
🟩🟩🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Siger de der små farvede firkanter dig noget? 😍
Jeg er kæmpe fan. 
Og hvis du føler dig udenfor klubben af små farvede firkanter, så kan jeg fortælle, at det der er min løsning af dagens Wordle. 

En slags Mastermind med ord i stedet for farvekode.

Og DET skal dine elever selvfølgelig selv spille. Det er en perfekt aktivitet som opstarter, mens man venter på alle er klar. Eller afslutter inden man kan slutte timen fælles.

Det er også en genial aktivitet til et værksted, som kan køre helt af sig selv.

I dagens blogpost får du både to analoge skabeloner, så eleverne kan spille det på papir og to skabeloner til Excel og Sheets, så de kan lave det digitalt. 😍😍🥳🥳

Fik jeg sagt, at jeg er KÆMPE fan? Er du?

👉 Gem postet så du husker det til senere.

Klik på linket i min profil for at komme til bloggen, eller gå ind på edu21.dk.

#skolechat #edu21dk #wordle #danskundervisning #værkstedsaktiviteter #ugeskemaideer
🤯🔒 Hvad er koden til låsen? Nogen her, der 🤯🔒 Hvad er koden til låsen?
Nogen her, der kan regne den ud? 😄

Opgaven er en klassisk breakoutbox/escaperoom-opgave. Vil du have endnu flere ideer, så har @hanneduebak.dk et helt site klar til dig. 

-og hey! Husk lige, at du skal sætte eleverne til at producere deres egne opgaver til hængelåse, som deres kammerater løser. 
Det får de super meget ud af, for det er jo ikke helt lige til at konstruere sådan en gåde. 

Hængelåse kan fx købes i Silvan, Tiger og nogle gange supermarkeder. 

Men hvad skal låsen sidde på? En æske med en gratis aktivitet til klassen? Fx en omgang Just Dance? Eller 10 minutters jokes-fortælling?
Eller måske bubblegum til alle?

I kan også have en ny gåde i, som fører videre til en ny lås. 🔒

SWIPE for at se hvad jeg satte låsen på. 🤣

Har du brugt breakoutbox eller escape room i klasen?
I min story kører jeg anbefallinger fra #lærfest I min story kører jeg anbefallinger fra #lærfest. Men helt ærligt …
Det vigtigste er jo: Hvor får man det bedste lokkemiddel? Altså de bedste snacks og gaver. Swipe for at se en af mine favoritter. 

Her får du min top 5 fra læringsfestival 2022.

5) 📔Notesbog hos @gyldendal_grundskole 
Jeg hader ubrugelige kuglepenne og åndssvage dimser, der bare ryger ud. Den her notesbog er lækker og perfekt til at øve mit bibliotek af ikoner til grafisk facilitering. 

4) 🌸🌺🌱 Blomsterfrø hos @microsoftdk Vi går lidt alternativt nu. Frøbomberne i smukke farver ligger i skåle og ligner slik. De kan ikke spises, men super fed ide at tage noget med hjem, der kan gro i klassens vindueskarm, i gården eller din egen have. 😍 Jeg fyldte posen. 😅

3) 🛍Stofnet hos @alineaforlag 
Alle stande med respekt for sig selv deler et net ud. 😂 Nogle med stort, grimt logo. Alinea laver sjove, skæve og smukke net i god kvalitet. Men mest af alt er det fedt, at muleposekonkurrencen kører gennem hele året og tegningerne er lavet af elever. Meningsfuldt merch. ♥️

2) 🍾 Champagne og Jenka tyggegummi hos @autens_future_learning Altså, folkens. Vi er trætte af lakridser og billige bolsjer. Giv os da endelig noget boblende alkohol! 😍 Og så er musikken lækker og loungen blød. Kæmpe favoritsted. 

1) ☕️ Baristakaffe hos @cliodanmark 
Den helt overlegne vinder er Clio. Altså kender standene slet ikke lærere?! Ved de ikke at alt vi lever for er næste kop kaffe. Om der er noget der kan lokke folk til at sætte sig ned og se en ny platform, så er det kaffe. Ge-ni-alt. 👏🏻🥳
Ekstra plus er den fede klistermærkestander min datter er vild med. 

⭐️ BONUS: Jeg ved ikke hvor mange de deler ud … men @futureclassroom har et sjovt kortspil, med både hamster 🐹 og hacking. Hvis der er nok til alle interesserede ryger de ind på min top 3. 
Hen til dem og spil det og hjem til klassen med det. 

#lærfest #lærfest22 #skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
Det er så almindeligt at have 500 ambitioner for Det er så almindeligt at have 500 ambitioner for et nyt skoleår. Og så når vi januar og tænker: “Hvad skete der lige med de gode planer og ideer?”

Jeg synes januar, er det bedste tidspunkt til at se, hvad jeg egentlig gerne vil nå. Måske er der én ting af de 500 ideer, som både vil give glæde og energi i klassen. Så sørger jeg for at starte den op. Det sidste halve år går så hurtigt med helligdage over foråret, og jeg ved det er i januar, at jeg skal tage fat. 

Det aller bedste er faktisk, når man som klasse/årgangesteam nærmest opfatter andet halvår som et nyt skoleår. Altså forbereder sig og lægger planer som at starte op med en klasse. At vi har snakkene om hvad, der er vigtigt og hvordan klassen skal køres det næste halve år. 

For mig har det altid været en kæmpe gave at nogle af forberedelsesdagene fra sommeren blev lagt i januar. Desværre oplever jeg ikke at det er så almindeligt. Men jeg kan anbefale det. Det giver ro og mere overblik -samt fornyet energi at få nulstillet og opfrisket hvad vi gerne vil med klassen. 

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen
100 dage i skole! 🥳💃💯 Jeg ELSKER traditio 100 dage i skole! 🥳💃💯
Jeg ELSKER traditioner. De er med til at bryde hverdagen op samtidigt med eleverne har noget genkendeligt. Og så er det lige meget om det er #ugesex, motionsdag eller fejring af 100 dage i skole. 

Jeg tror faktisk, at 100 dage i skole er en af mine yndlingsfejringer. Der er så mange muligheder til at differentiere og bruge det i alle fag og klassetrin. 

Du kan få inspiration på #100dageiskole #100daysofschool og på sitet 100dageiskole.dk ♥️💯
Det er bare lige mig, det står og tænker på hvi Det er bare lige mig, det står og tænker på hvilket elendigt alternativ, jeg kan tilbyde eleverne til det kedelige grammatikarbejde.

👍 Valgfrihed er dit bedste lærerhack til glade elever. Valgfrihed giver motivation og følelsen af at have indflydelse. 

👍 At have et “dårligere” alternativ til det lidt kedelige, kan få eleverne til med glæde at vælge det, du egentlig vil have dem til. 😅🙈 Det virker. 

🥳 Men mest er jeg bare til sjove, engagerende opgaver, læring med mening og bevægelse. Så grammatikhæftet er for det meste på den støvede hylde. 

#skolechat #edu21dk #lærerliv #folkeskolen #grammatik #forhandling
Indlæs mere … Følg med på Instagram

Edu21dk på Pinterest


Nyt indlæg? Få en mail!

Søg og find

”Kopiering fra denne hjemmeside må kun finde sted på institutioner eller virksomheder, der har indgået aftale med Copydan Tekst & Node, og kun inden for de rammer, der er nævnt i aftalen”.

Tags

2. klasse blended learning differentiering featured folkeskolereformen første skoledag inkluderende klasseværelse inklusion instagram iPad kompetencer kreativitet læring på hovedet matematik skills skolestart teknologi ugeskemarevolutionen understøttende undervisning undersøgende matematik

Jeg støtter:

GoNoodle Inspiration Blog
GoNoodle Inspiration Blog

Mest populære posts

  • Hvad er det tænkende klasserum? Tre ting du kan afprøve allrede i morgen.
    Hvad er det tænkende klasserum? Tre ting du kan afprøve allrede i morgen.
  • Din guide til grafisk facilitering
    Din guide til grafisk facilitering
  • Elevcentreret skole/hjem-samtale med samtaleark
    Elevcentreret skole/hjem-samtale med samtaleark
  • Emoji-historier
    Emoji-historier
  • Se her hvad co-teaching er, og hvad du kan bruge det til
    Se her hvad co-teaching er, og hvad du kan bruge det til
  • Sådan har jeg indrettet min klasserum
    Sådan har jeg indrettet min klasserum
Type to search or hit ESC to close
See all results
Username
Password
Remember Me
Enter username or email
Cancel